2009 m. vasario 1 d., sekmadienis

Įžanga. Kelionės pradžia.

Įžanga

Sveiki, nutariau pradėti rašyti dienoraštį, kad galėčiau pasidalinti savo įspūdžiais, kurių svetimoje šalyje tikrai netrūksta. Pirmiausia papasakosiu kas čia vyksta ir kaip viskas buvo :)
Taigi, atėjo toks gyvenimo momentas, kai sugalvojau padaryti, ką nors nebūdingo sau, išbandyti save, todėl nusprendžiau išnaudoti paskutinę galimybę ir išbandyti Erasmus mainų programą. Kodėl paskutinė galimybė? Todėl, kad jau esu senas diedas, pirmo kurso magistrantas ir kažin ar antram kurse išleistų kas nors į mainus mane. O anksčiau kažkodėl vis pabijodavau net apie tokią galimybę pagalvoti.
Taigi nuėjau pas mainų koordinatorių, jis man pasiūlė keliauti į Švediją, į Kalmar universitetą, Baltic business school. Argumentavo tuo, kad jau ne vienas mūsų studentas buvo ir liko patenkintas. Taip pat, davė Živilės kontaktus (studentės, kuri ne per seniausiai iš ten grįžo). Aš, be abejo, su ja susisiekiau ir kankinu ją savo klausimais iki šiol... Živilė suteikė man dar daugiau optimizmo ir užtvirtino pasirinkimą. Ačiū Živilei už tai :)
Susitvarkiau popierizmus (motyvacinis laiškas, įvairios sutartys su universitetais, nuomos reikalai), nusipirkau kelto bilietus, padariau dvi išleistuves (patys kalti jeigu nedalyvavot!), susikroviau labai daug mantos ir jau sausio 18 dieną buvau pakeliui į Klaipėdos uostą...

Kelionė

Šeštadienis, rytas, kažkaip neypatingai gerai jaučiausi, kaip tyčia prieš kelionę...Įsėdom į mašiną ir patraukėm link Klaipėdos uostą iš kurio jau 18 val. jau turėjau išplaukti į Švedijos Karlshamno uostą. Atsisveikinau su šeimyna ir įsėdau į keltą.
Kelionė keltu prasidėjo, kelionės trukmė - 14 valandų, tačiau kelte pramogų netrūko: baras, alkoholio parduotuvė, restoranas :) Taigi tik įlipęs, patraukiau į barą, užsisakiau alaus ir žiūrėjau pro langą, vaizdai gražūs :)



Kelte turėjau dvivietę kajutę, kuria dalinausi su įdomiu žmogeliu, kuris gyveno Klaipėdoje, bet yra kilęs iš Kaliningrado ir daug keliaujantis. Jo akcentas ir kalbėjimas buvo labai keistas, kalbėjo jis trimis kalbomis vienu metu. Taip tai yra įmanoma :) Pvz: "Čia yra very juokinga" "Aš turiu namie mašinas" ir t.t Žmogus turėjo nuomonę visai klausimais, todėl kelionė neprailgo, sužinojau kas blogai Lietuvos ekonomikoje ir politiniame gyvenime, kas yra gerai Švedijoje ir kaip reikia studentauti ir studijuoti :)
Po 14 valandų kelionės, jau buvom uoste, susipažinau dar su dviem lietuvėm Almane ir Asta, kurios taip pat atkeliavo tuo pačiu tikslu kaip ir aš, tačiau studijuoja kitam mieste. Išsikvietėm taksi (taksi firma sunkiai šnekėjo angliškai, sunkiai išaiškinau ko iš jų noriu) ir nukeliavom į traukinių stotį.


Atkeliavus į traukinių stotį buvo labai keista, nes ji buvo visiškai tuščia, na nevisiškai, buvo vienas aparatas pardavinėjantis bilietus, uždaryta registratūra ir vienas turistas. Taigi ilgai nelaukę užpuolėm bilietų aparatą, perpratom sistemą ir nusipirkom bilietus. Mano bilietas manęs visai nedžiugino, artimiausias traukinys po daugiau negu 4 h ir iki artimiausio miestelio, kur reikės laukti dar vieną valandą ir persėsti į autobusą, o matot kiek mantos aš turėjau? Lagaminas ant lagamino tašė, laptopas ir dar mėlyna kuprinė, todėl kaip matosi iš foto optimizmu nespinduliavau.
Mano kompanija iškeliavo po 1,5 h, likau vienas, atsidarė ir registratūra ir žmonių padaugėjo, pažiūrėjau filmą, pažaidžiau kortom, šiaip ne taip sulaukiau traukinio. Po valandos pasiekiau nauja stotelė, kuri įvarė man panika :) Išlipau, tamsu, visi žmonės greitai išsilakstė, o aplinkui keturios autobusų stotelės ir visos skirtingose vietose, į kurią man eiti? Bet nieko pakalbinau pora žmonių, kurie irgi labai gerai angliškai nešnekėjo, susiradau sau tinkamą stotelę ir kantriai laukiau autobuso į Kalmaro miestelį....
Autobusas buvo pilnas, tačiau vienas pagyvenęs žmogus užleido vietą. Pagaliau galėjau nusiraminti, kad po beveik 24 valandų kelionės pasieksiu kelionės tikslą. Autobuse buvo įvairių tautybių žmonių, juodaodžiai, arabai ir visi kalbėjo savo kalbomis, buvo gan keista kai esi nepratęs prie tokių dalykų Lietuvoje.
Pagyvenęs žmogelis šalia manęs, visą kelią skaitė kažkokius lapus, aš vis žvilgtelėdavau ką jis ten daro, pamačiau, kad kažką taiso, kažkokį darbą ar straipsnį. Kelionei einant į pabaigą aš jį užkalbinau ir paklausiau kur man tiksliai reikia išlipti, kur ten ta stotis. Taip gavosi, kad išsišnekėjome, o dialogas buvo maždaug toks:

- Tai kodėl važiuoji į Kalmar miestelį?
- Studijuoti...
- Kuriame universitete?
- Kalmaro, baltic business school.
- O, tai aš ten profesoriumi dirbu, malonu susipažinti, matai dabar taisau tokį nieko vertą darbą, tik laiko gaišimas.. O kokius dalykus studijuosiu?

Aš ištraukiau savo kursų programą jam parodžiau tada jis ir sako:

- Tai susitiksim pirmadienį, aš būsiu tavo dėstytojas.

Man buvo lengvas šokas, na ir keistas nutikimas! :) Stotyje mane turėjo pasitikti mentorė (kuratorė), universitetas kiekvienam studentui paskyrė po žmogų, kuris turėjo pasitikti, padėti tau įsikurti, parodyti pagrindines vietas ir t.t Pagaliau pasiekėm stotį, joje mane pasitiko mano kuratorės draugė Susheila, juodaodė mergina, ir nuvedė mane į mano apartamentus... Turbūt net nereikia sakyti, kad po tokios kelionės buvau nejuokingai nusikalęs :S


To be continued
.......


P.s pateikiu savo tikslų adresą, kad visi fanai ir fanės galėtų susisiekti su manimi, siųsti įvairias dovanas, siuntinius, meilės laiškus, atvirukus - Smalandsgatan 4b, apartment - 7408, Kalmar 392 33, Sweden. :)

P.s.s Seniai nerašiau blogo, tai sorry už minčių šuolius ir visa kita :)




15 komentarų:

  1. Įdomu paskaityti tokius neįtikėtinus nuotykius (ypač dėl to dėstytojo) svečioj šaly :). Tikiuosi, neapleisi šito blog'o ;).

    AtsakytiPanaikinti
  2. koks saunus blog'as ;))))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Reikėjo pavadint: „Seno diedo, pasinaudojusio paskutine galimybe, nuotykiai Kalmare“. More drama ;) :P Laukiam tęsiniaus :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Vat reikia tik tiketis, kad ta sunki pradzia ines tik stiprybes ir didziulio nusiteikimo adaptuojantis ir uzkariaujant Kalmar'a :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. ""Jo akcentas ir kalbėjimas buvo labai keistas, kalbėjo jis trimis kalbomis vienu metu"".Nerealus blog/as :DDD

    AtsakytiPanaikinti
  6. įdomus blog/as :))

    AtsakytiPanaikinti
  7. audra, dramos kiekviename leidinyje mažės, prasidės cliffhangeriai :-D

    AtsakytiPanaikinti
  8. Martynai senas diede!!! tai kas as tada susidevejusi tarka??? Siaubas!!!

    AtsakytiPanaikinti
  9. Tai jau seniai matei mane, matytum koks jau diedas :D

    AtsakytiPanaikinti
  10. as tai jauneju ir grazeju :P nemanau kad tu jau taip baisiai keitiesi :P butum praneses kad isvaziuoji ir rengi isleistuves.... :P

    AtsakytiPanaikinti
  11. Senas diedas, o laksto iš vakarėlio į vakarėlį kaip jaunas :))

    AtsakytiPanaikinti
  12. Sveikas,
    Ir išsiplėtei rašinėdamas.Prižadu kitą kartą sukaupti visas jėgas ir viską "daskaityt" iki galo :) :)

    P.S. Vartok daugiau alkoholio!

    AtsakytiPanaikinti
  13. Martynai, kaip butu galima su tavim susiesiekti?

    AtsakytiPanaikinti